27.7 C
Hong Kong
Tuesday, April 16, 2024

2012 Subaru Palm Challenge 獅城直擊:挑戰賽開始!


2012 Sbaru Palm Challenge 正式開始啦,小記於新加坡義安城為大家直擊報導。先送上第一天中午的簡短戰況。挑戰賽在下午1點正式開始,當地的天氣相當炎熱及有少許潮濕,參賽者最開心就係有密雲遮住猛烈既太陽。暫時中國有 3 名選手出局、馬來西亞 1 名及香港 1 名。挑戰賽每 6 小時就有 5 分鐘休息,即係晚上 7 點就可以去飲水、食野、去廁所或按摩,希望香港隊的健兒加油努力!唔講咁多大家睇相啦!


10 位香港隊的健兒分別係(左上至右上):羅捷豐、羅燕瑛、蔡智平、郭豪傑、麥定邦;(左下至右下)李鍵鳴、楊祥照、許敬恆、陳億楊及黃滄潤。


未開始之前當然坐係度休息,保持體力作戰!


11 點左右就放飯,之後晚上 7 點先有得食!比賽期間又無得去廁所同飲水,咁究竟食飽 D 好,定驚要去廁所同飲水而食少 D 好呢?


不過…..D 飯好乾…


咁大隻係咪真係可以堅持到耐D?今晚再話大家知


圍圍喂,提升士氣同傾計放鬆下。


YEAH!加油!


師兄…你…避太陽方法都好特別喎!


一個曬到瞇埋隻眼,一個用件衫笠住個頭。


朵烏雲真係可以救人一命!


唔知今晚之後,佢地個樣仲會唔會咁有自信呢?


40 人爭一架車…勝出比賽就可以拎走部屬於自己既 Sabaru XV!

文、攝:Nekki Yu @ 新加坡直擊
嗚謝:(Motor Image 意美汽車)

相關內容

最新內容