28 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

車事短評:富豪法庭


最近熱爆全城既 Amina 唔係甚麼美女靚模,而係一宗醉駕襲警案的主角,大家相信都耳有所聞。Amina 因為身為終審法院常任法官包致金侄女,竟令一宗醉駕事件竟然可以在社會上激起軒然大波,有數百名市民響應 Facebook 網上呼籲上街遊行,高呼「捍衞公平審訊」口號。仲有口痕友話:「官姪女都可以咁惡死,親生女咪唔得了?」

既然咁大件事,盧蘇都要去親自睇下,仲同搞手盧生傾了幾句。其實盧生都係一名普通市民,今次純粹因為忍無可忍,先至走出來。仲話今次行動並非針對 Amina 單一事件,事關早前已有多宗類似判刑,令人質疑法律制度有權貴傾斜之嫌。兼且醉駕及襲警都是嚴重罪行,對於已有同類案底的積犯,有關裁決實在有不合理之處。

大家都知道盧蘇常常在專欄呼籲打擊醉駕,我都希望法庭的判決要力求公正,才能警惕全港市民依法守己。司法當局切勿讓人誤以為法庭俾權貴玩哂,有錢人唔駛守法律,否則就會影響打擊醉駕及嚴重罪行的成果。

盧蘇

相關內容

最新內容