27.1 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

Mercedes Benz 平治 SLS AMG 現身杜拜車展

Mercedes-Benz SLS AMG "Desert-Gold"

雖然杜拜早排幾乎債券爆煲,但是仍無減兩年一次的杜拜車展在中東地區的影響力。多家廠商除了展出一眾超豪超跑靚車吸引買家以外,都莫不花多些心思,投「油王」之所好。Mercedes Benz 平治今次平治特別推出了「沙漠金版」 (Dessert Gold)SLS AMG,一於用金光閃閃的外殼,引一班油王買部番屋企擺。一來阿拉伯交化入面,油王們可能真是對金光閃閃的東西情有獨鍾,二來 AMG 講明「下不為例」,即是不會大量出品。既然物以罕為貴,有頭有面既油王又點會走寶呢。

AMG一不離二,更同場加映了 G55 AMG 30周年「79特別版」,以紀念1979年平治SUV的面世至今已經30年。「79特別版」更代表了只限量生產79部,供應中東市場。一部金色SLS AMG加一部銀色版的G55 AMG,一對金銀閏買番屋企,唔知中東油王知唔知這些都算是好意頭的商品呢?

benz-g55

Mercedes Benz 平治 SLS AMG Gallery

相關內容

最新內容