27.5 C
Hong Kong
Wednesday, April 17, 2024

P 牌達人:街邊錶位泊 S 位實戰教室


學車時師傅教泊車有齊一套公式,如果在駕院學車,仲有雪糕筒和英文字母輔助幾時倒車和幾時扭軚,考試依照公式做一定合格,但成功考牌出街後,這套方法又成唔成立呢?答案是:沒有道具輔助,10 次有 8 次都會撞到其他車,餘下 2 次是泊車位前後都無人,咁嘅條件下才可以成功。至於實際上要點做?以下圖解和短片希望幫到大家。


首先,與隔離的車輛並排。


此時就可以邊倒車和扭盡右軚,記得車速要慢。


然後看到前車的車尾最右角和座駕的前門手把差不多並排時,就可以扭 2 圈左回到直軚,記得車速要慢,動作要快,扭軚時亦要一路保持慢車速倒後。


接著,回到直軚後,快速扭 2 圈左軚和慢速倒後,記得留意與前車車尾的距離。


咁樣可以成功泊到街邊 S 位。

不過,好坦白講,這個方法可能只適用於 MINI 或其他較細小的車款。因為每款車的長短和闊度都不相同,所以在攞位、倒車和扭軚時機都不一樣;再加上為了方便拍攝和清楚表達,所以找了一個空間充足的錶位作為示範。若然去到銅鑼灣或旺角等閙市或前後都是長車,錶位只有很窄空間時,自自然然要因應環境而執生。老套講句,如果新牌仔不想俾人「砵爆」或對泊車無信心的朋友,找個地點練練泊車,每款車都有自己的特性,摸熟後才出街會比較好;如果泊得太耐,隨時有機會在 youtube 見到你。

(以上純屬作者個人言論及創作,並無科學根據,亦不代表本公司立場。)

相關內容

最新內容