28 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

車事短評:Volkswagen 新年慈善新意思


Volkswagen董事總經理 Till Scheer 親自視察參與「Volkswagen Polo童心關懷」的「Polo 的士」

大家在剛過去的農曆年間收到幾多利是?還是派利是派到手軟呢?其實都唔緊要,最緊要收既開心、派既高興,社會上有來有往先至係經濟嘛!如果是不問回報的善事又如何?Volkswagen Hong Kong 繼早前發起為保良局籌募善款後,VW 福士農曆年間再次支持保良局。今次唔係捐款派利是咁簡單,而是發起「Volkswagen Polo童心關懷」行動,在新春時節,以多部活潑可愛的「Polo 的士」載禮物送予保良局每一位小朋友,與他們歡渡新歲,並由VW董事總經理 Till Scheer 親自將禮物送贈予小朋友。Till 哥搞慈善搞得有聲有色,除了可以收到宣傳效果的同時,實際上又能夠幫助社會上有需要的人,真係收既開心、派既高興。

盧蘇

相關內容

最新內容