29.3 C
Hong Kong
Tuesday, April 16, 2024

車事短評:克勤俾面見證第 11,111,111 部福士 Polo 誕生

看完上述標題,筆者保證各大娛樂版都唔會報導,皆因此克勤不是彼克勤也。這位克勤是現任德國總統(Prof. Dr. Horst Köhler),論他在港人認知的知名度,應該比一眾副局長及政治助理更底,事關德國政府乃以總理為首,總統相對十分低調做個國家花瓶而已。

不過花瓶歸花瓶,在西方民主體系之內,人家都是全民普選出來,點都係民意的象徵。福士Volkswagen 趁著克勤總統到訪印度,邀請克勤前往當地廠房主持1975以來第11,111,111部 Polo 出世儀式。連總統都咁俾面,一來大家係同胞,二來或多或少反映德國及車廠在印度投資的誠意。放眼世界除了中國,印度絕對是另一經濟發展新星,絕無可能唔俾幾分面,對不對?

盧某提議福士廠既然搞得一次就唔好俾佢停,到下次第12,222,222,13,333,333……部Polo就安排一下總統到外國廠房訪問,既可以促進兩國關係之餘仲好有「飛士」,至威都係你!其實很多中國人都偏愛「8」字,不如將來等第18,888,888部Polo出世時,邀請德國總統辦一次中國之旅,到時可能吸引到國家領導人都到場支持,咁就真係威上加威!

盧蘇

相關內容

最新內容