24.6 C
Hong Kong
Friday, March 29, 2024

車事短評:減油價不如減油耗

最近成品油又再開始加價,是否因為大家都經歷過兩年前油價狂飆?別說筆者,就連網民對近來汽油加價的反應,都無以前咁「起哄」。盧蘇早排過年既時候,同某位油公司高層大哥拜年,大哥就同盧蘇講出了一個現象,就是去年尾油品大劈價期間,其實整體銷售量並沒有特別幫助,反而是影響了油公司的收入罷了。如此看來,減價對油公司來說只是吃力不討好,那麼普羅用家想再出現去年尾油公司鬥劈價的「盛況」恐怕都唔容易。

盧某所見,國際油價漸見回穩,背靠住經濟復甦概念,如無事故的話,想油價大跌都幾難,大家執生啦!不過,有無諗過所謂主動式慳油呢?好簡單,例如渣開大Benz就轉行渣Polo,咁就等於減左自己既油費啦!雖然兩部係完全唔同既車,但為環保同自己既荷包做些事情又何樂而不為。唔係盧某亂講,就連剛才提過既油公司大哥都話好!咦?咁算唔算係倒自己米呢?

盧蘇

相關內容

最新內容