27.3 C
Hong Kong
Friday, April 26, 2024

炎炎夏日 必貼防曬隔熱膜


炎炎夏日,唔少朋友都想為車廂高溫問題困擾,在陽光下泊車 1 個鐘,上車時隨時焗到你暈,而且中控台的飾品分分鐘熱到熔;但又唔想一路長開冷氣造成浪費,所以最近好多朋友都想貼防曬隔熱膜幫愛車降降溫。以下就會為大家講解有關防曬隔熱膜的知識。

相信大家都疑惑貼防曬防隔熱膜會唔會犯法,根據香港運輪署資料,私家車的車頭擋風玻璃透光率不可低於 75%,兩側車窗玻璃透光率不可少於 70%,尾擋風玻璃的透光率則為 44%。而分辨防隔熱膜的質素好壞的方法,最簡單摸上去的厚實、平滑,通常質素較為高;另外,透光率越高,隔熱率越低;反光率越高,隔熱率越高;但高反光會帶來極大的安全問題,所以各位車主選擇車膜時,最好先了解牌子的功能。


大部份的店鋪都有多種不同透光率的車膜供選擇。

土瓜灣新協利擁有 20 年多從事汽車隔熱膜的經驗,加上很多明星光顧,好似陳小春、郭富城、Leon、張柏芝等,口碑不是靠廣告造出來;由以往有多種不同牌子的隔熱膜,改為專營愛高思隔熱玻璃膜,走大眾化價錢路綫,生意越做越多,新協利由浙江街搬去上鄉道。記者去訪問當日,大把車排住隊貼隔熱膜,新協利的雄哥忙到無停手;於是就捉住幫襯新協利的客人寶馬 Sir 傾返兩句,佢就表示經濟實惠很重要,這裡貼隔熱膜很出名,有咩問題可以隨時搵雄哥幫忙,所以佢連續幫襯左幾年。雄哥就話其實由於佢地是家族生意,加上已經從事左 20 年,客人都已經熟悉晒我們師傅,所以好多客都會搵返佢地。


首先要徹底清潔玻璃。


然後將車膜噴濕並開始貼上。


再將車膜掃平並將邊位壓好。


雄哥表示一架車所有車窗貼上防曬隔熱膜,大約需時 80 分鐘至 100 分鐘左右。


大功告成!

文、攝:達
查詢:23629021 (新協利)

相關內容

最新內容