27.6 C
Hong Kong
Wednesday, April 17, 2024

Car1.hk 七月會員有禮:ONETIG 磁性充電插頭

ONETIG_COVER
暑假嚟啦!梗係一家大細揸車去周圍玩;開住個 GPS,電量用得特別快,又要揸車又要插充電點算?如果有 ONETIG 幫手就爽快好多啦,ONETIG 磁性充電插頭,一邊安裝在電話的充電口,另一邊轉插器就插上原裝充電線上,透過磁力固定將兩者連接起來,無論充電或過資料都可以一 “啪”就得,一拉開便能移除,即使絆到電線也能安全地移除,相當方便又安全。要留意返 iPhone 同 Android 用家唔可以交換用,要跟返自己嗰套喇。

咁方便嘅好幫手,現在有機會免費得到啦!只需回答以下問題,答中問題便有機會得到 ONETIG Magnetic connection adapter 一套(價值:$168)。

問題:ONETIG 磁性充電插頭可用於什麼功能?
• 充電
• 數據傳輸
• 以上皆是
參加連結:http://autos.car1.hk/quiz/onetig/103/

遊戲日期:即日起至 7 月 30 日截止
遊戲
公布日期:結果於 2016 年 8 月份公布
禮品︰ONETIG Magnetic connection adapter(價值:$168)
名額 10 位(iPhone 6 位 / Android 4 位)

鳴謝:RyTECH Electronics Limited
產品:2333 9485 / [email protected](RyTECH)
ONETIG 網址:www.onetig.com.hk

附註︰

1. Car1.hk 員工及親屬不得參加遊戲,以示公允。
2. Car1.hk 保留禮品分發的最終決定權,參加者不得異議。

ONETIG_productshot

ONETIG_01

更多視像內容請即進入 Car1.hk 視像頻道。

更多視像內容請即進入 Instagram 圖片集頻道。

想第一時間收到 Car1.hk 的最新情報?立即加入我們的 Facebook 吧!

相關內容

最新內容