23.2 C
Hong Kong
Tuesday, March 19, 2024

水浸眼眉︰美兩大車廠瀕玩完

090401_gm美國兩大車廠通用 (General Motor) 及佳士拿 (Chrysler) 結果都係唔爭氣,被奧巴馬總統在拯救公司的功課上打個大交差,更揚言不惜要它們破產收場。通用、佳士拿和福特的汽車大多成本太高,耗油勁多,都已經不是新聞。怪在為何多年來這些公司如何生存下去,原來是「度水」。過去一年,美三大車廠的汽車銷量跌幅,達  44 % 至 53 % 。今次政府對「敗家仔」姿態強硬,一定要逼車廠認真改革,以免政府要不停注資。說到尾,在資本主義的社會裡,總有汰弱留強的時候。有個了結,將以往不合時宜的車廠結殺掉,再從頭開始也未必是一件壞事,說不定是環保電車的一個革命起點呢。

讀者們唔好話美國車唔關你事,睇埋先︰說回頭,所謂要人救不如自救,唔該有關人等認真一點做功課,又有壞消息出來,美股及恆指又唔知要唔要跌餐飽,遠在天邊既香港市民真係多得你地唔少。

相關內容

最新內容