23.2 C
Hong Kong
Tuesday, March 19, 2024

P 波 N 波新手小知識


新手上路有時或者會疑惑究竟幾時用 P 波或 N 波呢?其實 P 波是 Parking 泊車的意思,N 波則是 Neutral 空波的意思。P 波簡單易明,就是停車熄匙後車輛在靜止時先會用到,配合煞車手制以避免車輛溜前或溜後,當然如果地形太斜的話,最好就記得扭左軚或扭右軚,防止發生滑溜時直接向前衝。N 波就可以視為 R 波(後波)及 D 波(駕駛波)的緩衝位,例如當你需要向前行又要向後行,不斷要 R 波同 D 波來回轉波時,N 波就可以作緩衝之用,令波箱無咁傷;仲有,當車輛有故障需要拖車時,都是入 N 波拖車;不過,最主要的用途是當等候較長時間的紅綠燈或塞車時,就可以入 N 波及拉煞車手制等待,唔洗一直踩住煞車腳制,可以俾隻腳休息下,當綠燈或可以向前進時,再鬆手制及入 D 波行駛。

文:Issac.C

更多視像內容請即進入 Car1.hk 視像頻道。

更多視像內容請即進入 Instagram 圖片集頻道。

想第一時間收到 Car1.hk 的最新情報?立即加入我們的 Facebook 吧!

最新內容